Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

en vanlig dag i Skeda ;)

Av Anna Pedersen - 21 januari 2012 14:52



mm, nu har man ätit "frukost" varit ute i den karga vinterdag som griper med sina kalla klor efter all kroppens blottade hud. Vinden far över de öppna slätter som ännu inte fått vila under sitt årliga vita täcke. Vägen under mina fötter knastrar när frosten måste vika undan för min tyngd och ännu en tanke tillförs den vår som ännu inte vågat ta sin plats här på Jorden.'
höhö xD
nu sitter jag här vid datorn en snabbis, Sarah spelar Skyrim men snart bär det väl av till sminkets värld för att sedan gå vidare till Hampus och Tomaso ;)
sen ska vi till någon release- grej och lyssna på MindGarden som är förband till ENNEAD, awesome!!!!... bara det att jag inte visste att vi skulle dit igår, så jag har ju inte packat ner några speciellt snygga kläder... inga alls faktiskt! :'(
Jag skulle egentligen va på väg hem vid det här laget x'D  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Pedersen - 7 april 2012 21:19

                                                                              ...

Av Anna Pedersen - 6 april 2012 08:45


Om cirka en kvart är det jag och brorsan som drar till Elmia! Fa vad kul!!! :D     ...

Av Anna Pedersen - 31 mars 2012 23:24

Ibland kan sanningen få allt annat att se ut som en lögn.

Av Anna Pedersen - 8 mars 2012 09:32

Fick för mig att lyssna på Daughtry igår kväll, det var vääääldigt länge sen, när jag låg i sängen, messade och spelade "Klondike" på iPoden... Fast han påminner bara om Sarah och resten av klassen så istället för att bli trött blev jag bara ledsen.....

Av Anna Pedersen - 22 februari 2012 10:30


   Jaa men det gick ju bra det där... jag körde inte in i nååånting! Jag var helt enkelt awesome bakom ratten på v50´n! Haha, snart kommer räkningen hem på allt som måste bytas på bilen... men då är jag looong gooone! SHÄTT VA SURA DE BLEV!Nee men se...

Presentation


schulleluluuuu!
Kolla hemskt gärna in min andra blogg, om min praktik ;)
http://floristelev.bloggplatsen.se/
Men såklart länka den inte... jaja floristelev.bloggplatsen.se
1. kopiera
2. klistra in
3. sök
haha ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards