Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Pedersen - 22 februari 2012 10:30

  

Jaa men det gick ju bra det där... jag körde inte in i nååånting! Jag var helt enkelt awesome bakom ratten på v50´n! Haha, snart kommer räkningen hem på allt som måste bytas på bilen... men då är jag looong gooone! SHÄTT VA SURA DE BLEV!

Nee men seriöst, det gick faktiskt bra för mig, blev lite nervös när hon sa att jag skulle köra ut på vägen när jag typ nyss precis hade satt mig bakom ratten men jag körde inte på en enda gamling, ekorre eller ens ett förvirrat dagisbarn! Jag känner mig stolt asså ;)
Ser fram emot nästa körlektion!!!!!




Av Anna Pedersen - 4 februari 2012 22:15

   

Vilken jävla flopp! Fattar ni vad vi kommer bli utskrattade i årets Eurovision eller?? För det gör jag! Jag skäms för att vara svensk just nu!
  Vem vill se en banansjungande idiot som petar i näsan? Eller en jäkla sönderpundad vampyrliknande sak med för liten kostym och ryck i armen?? Fast den där jäkla ching- chong liknade tjejen var nog ändå den som tog priset! I alla fall på konstigaste dansen!
  Den ända braiga låten var Dead By April's "Mystery" men då sätter mamma igång och skriker om att "jag vill inte se vad han åt till frukost!!!" SERIÖST! De var ju fan bra, inte de bästa jag vet men de var ju de bästa i Melodifestivalens första deltävling i alla fall!!!!
  Första gången det höll på att bli inbördeskrig i våran lilla familj p.g.a Melodifestivalen. Bara det talar för hur jäkla hemsk den är i år!

Presentation


schulleluluuuu!
Kolla hemskt gärna in min andra blogg, om min praktik ;)
http://floristelev.bloggplatsen.se/
Men såklart länka den inte... jaja floristelev.bloggplatsen.se
1. kopiera
2. klistra in
3. sök
haha ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards