Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Anna Pedersen - 9 oktober 2011 20:16

 

hahaha, nu har man köksbordet i sitt rum då!... ojj va kul, verkligen! jag ska upp 6 imorgon, men elin går upp 5 och ska käka frukost, så jag måste också upp då! fy fan va orättvist livet är!!!!!
Men något positivt är ju iaf att vi ska köpa nytt köksbord ^^



 

och dessutom kan jag inte kolla på TV i mitt rum nu en tid framöver, för mamma va ju tvungen att ställa det där fucking jävla skåpet mitt främför TVn!!!!!
Nu är livet dubbelt orättvist!: Ingen sömn, ingen TV! Va är det här???? x(



 

Så här ser köket ut nu... tja de lilla ni ser av de, fatta va bra de blir när dem tar bort den där fula mattan och de blir ljusare tapeter!
Och sen när vi gör i ordning mitt rum med! de blir aaawesome!



 

och hustomten hamnade bland mitt smink och krämer, där står han ju fint ;)

Av Anna Pedersen - 9 oktober 2011 18:02

 


Fy fan va irriterande! Alla mina bilder finns på skrivbordet, men när jag ska använda dem till tex bloggen eller bdb eller nåt sånt, så finns dem inte! Va fan är det som hänt!??? Jäkla skit!!!!!
  - Om det är någon som vet hur man fixar tillbaka dem jävlarna kan ni väl höra av er? ;) 



Presentation


schulleluluuuu!
Kolla hemskt gärna in min andra blogg, om min praktik ;)
http://floristelev.bloggplatsen.se/
Men såklart länka den inte... jaja floristelev.bloggplatsen.se
1. kopiera
2. klistra in
3. sök
haha ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards